Fizetési információ
A creativekid.hu weboldalon jelenleg bankkártyás fizetésre és Barion tárcával való fizetésre van lehetőség. Webáruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro, Visa Classic (dombornyomott) bankkártyák, és Visa Electron (nem dombornyomott) bankkártyák, valamint American Express kártyák.
Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a Barion. A Barion segítségével fizethetsz online áruházunkban bankkártyával, akár regisztráció nélkül vagy prepaid egyenlegről. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amelyre ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.
Szeretnél többet megtudni a Barionról? Akkor kattints ide a bővebb tájékoztatásért.
Szállítási információ
1. INGYENES SZÁLLÍTÁS
A Creative Kid dobozainak házhoz szállítása minden esetben ingyenes, weboldalunkon az árak tartalmazzák a szállítási költséget.
2. MIKOR TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A Creative Kid ajándékdobozok a megrendelést követő 7 napon belül kerülnek kiszállításra. A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol hétköznaponként napközben is elérhető vagy!
3. HOGYAN ÉRTESÜLÖK RÓLA, HOGY CSOMAGOM ÉRKEZIK?
A vásárláskor megadott e-mail címed és telefonszámod minden esetben átadjuk a futárszolgálat munkatársainak, így e-mailben, vagy telefonodra SMS-ben kapsz értesítést a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról és a kiszállítás napjáról (általában az átadást követő munkanap) is.
4. MI TÖRTÉNIK, HA ELSŐ ALKALOMMAL NEM SIKERÜLT ÁTVENNEM A CSOMAGOT?
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat a következő munkanapon díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
5. FUTÁRSZOLGÁLATI PARTNERÜNK A GLS ÉS A DPD
A GLS elérhetőségei:
- Telefonszám: +36 1 802 0265
- E-mail: info@gls-hungary.com
- Nyomonkövetés
A DPD elérhetőségei:
- Telefonszám: +36 1 501 6200
- E-mail: dpd@dpd.hu
- Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)